تراکتور مدل 1403 بدون برد در خانه
100322
2 شکست و 3 تساوی در 5 بازی!
09 ارديبهشت 1403 11:38
حمیدرضا درخشان - با نگاهی به 6 بازی باقی مانده استقلال تا پایان فصل، روی کاغذ این گونه به نظر می رسد که رویارویی با تراکتور در تبریز سخت ترین دیدار پیش روی آبی پوشان در لیگ بیست و سوم است. این بازی از آنجا اهمیت دوچندان پیدا می کند که درست در همین هفته رقبای اصلی استقلال یعنی پرسپولیس و سپاهان هم در ورزشگاه آزادی یک بازی مستقیم دارند و احتمال اینکه سرخ پوشان امتیاز از دست بدهند زیاد است.

روزنامه گل

حمیدرضا درخشان - با نگاهی به 6 بازی باقی مانده استقلال تا پایان فصل، روی کاغذ این گونه به نظر می رسد که رویارویی با تراکتور در تبریز سخت ترین دیدار پیش روی آبی پوشان در لیگ بیست و سوم است. این بازی از آنجا اهمیت دوچندان پیدا می کند که درست در همین هفته رقبای اصلی استقلال یعنی پرسپولیس و سپاهان هم در ورزشگاه آزادی یک بازی مستقیم دارند و احتمال اینکه سرخ پوشان امتیاز از دست بدهند زیاد است. به عبارت دیگر اگر استقلال بتواند از تراکتور در تبریز امتیاز بگیرد، آنوقت می تواند امیدوار باشد که با امتیاز از دست دادن احتمالی پرسپولیس، فاصله اش با تیم دوم جدول و نزدیک ترین رقیب را به بیش از یک امتیاز موجود افزایش دهد و با تساوی احتمالی قرمزها، حداقل به 3 امتیاز برساند.

تراکتور به تازگی سرمربی خود را تغییر داده است و فعلا حمید مطهری دستیار اسبق یحیی گلمحمدی در پرسپولیس و عضو سابق کادرفنی امیر قلعه نویی در تیم ملی هدایت سرخ پوشان تبریزی را در دست دارد. هرچند خبر می رسد که احتمال سرمربیگری یحیی گلمحمدی در این تیم و نشستن او روی نیمکت مقابل استقلال در بازی روز چهارشنبه نیز زیاد است.

تغییر کادرفنی به لحاظ روحی و روانی می تواند شوک مثبتی به تراکتور تبریز بدهد، از طرف دیگر تا کادرفنی بتواند به شناخت کامل برسد و برنامه های مورد نظطر خودش را نهادینه کند کمی زمانبر خواهد بود که این جنبه منفی موضوع است.

به لحاظ بازیکن تراکتور تیم پرمهره ای است؛ حسین پورحمیدی، امیرحسین حسین زاده، شجاع خلیل زاده، ریکاردو آلوز، مهدی عبدی، سیامک نعمتی، اارسلان مطهری، مهدی شیری، محمد نادری و... چند بازیکن دیگر از جمله تیم های پر مهره و پر ستاره تبریزی هستند. روی کاغذ این طور به نظر می رسد که جواد نکونام و شاگردانش روز سختی را برابر هوادران پرشور تبریزی خواهد داشت. البته این سکه یک روی دیگر هم دارد؛ مدت ها است که تراکتور در خانه رنگ برد را نچشیده است. نگاهی به 5 بازی آخر تراکتور در خانه نشان می دهد که آنهادر ورزشگاه یادگار امام تبریز 3 تساوی و 2 شکست کسب کرده اند. تساوی بدون گل مقابل سپاهان بحران زده که در یک مقطع به هیچ تیمی نه نمی گفت، تساوی یک بر یک برابر آلومینیوم اراک، شکست سنگین 4 بریک مقابل ذوب آهن که متاسفانه به فوت یک هوادار تبریزی منجر شد، شکست یک بر صفر برابر نساجی ته جدولی در لیگ و در نهایت تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن در 120 دقیقه بازی در جام حذفی با کادرفنی جدید نتایج اخیر تراکتور درخانه است.

تراکتور در سال جدید هنوز طعم برد در خانه را نچشیده است و در این شرایط باید به مصاف صدرنشین لیگ برتر برود که برای امتیاز گیری انگیزه های زیادی دارد و در بازی های اخیرش متخصص بردن در بازی های خارچ از خانه شده است. هرچند مربی تراکتور بعد از برتری برابر ذوب آهن در ضربات پنالتی اعلام کرد تنها هدف شان شکست دادن استقلال در تبریز است، اما در فوتبال تاثیر و ارزش آمار دست کم از حرف ها و وعده ها بیشتر و معتبر تر به نظر می رسد!

#پیج رسمی روزنامه گل #حميد درخشان #تراکتور #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها