بازهم می‌گویید مجتبی حسینی به پرسپولیس راه می‌دهد؟
100324
دستیار گل محمدی رفع اتهام کرد!
09 ارديبهشت 1403 11:44
مرتضی صفایی - پرسپولیس نتوانست به دور بعدی جام حذفی صعود کند.بازهم به آلومینیوم اراک و البته مجتبی حسینی باخت.یک شکست تلخ!باختی که صرفنظر از صعود آلومینیوم به مرحله بعد جام حذفی،ابهامی تاریخی را هم رفع کرد! برچسب راه دادن و عدم انگیزه تیم های مجتبی حسینی مقابل پرسپولیس! بله!

روزنامه گل

مرتضی صفایی - پرسپولیس نتوانست به دور بعدی جام حذفی صعود کند.بازهم به آلومینیوم اراک و البته مجتبی حسینی باخت.یک شکست تلخ!باختی که صرفنظر از صعود آلومینیوم به مرحله بعد جام حذفی،ابهامی تاریخی را هم رفع کرد! برچسب راه دادن و عدم انگیزه تیمهای مجتبی حسینی مقابل پرسپولیس! بله! سالهاست و از زمانی که مجتبی حسینی دستیار آقایحیی در پرسپولیس بود،هواداران استقلال و بخشی از کارشناسان این تیم متفق القول براین عقیده بودند که مجتبی حسینی هرزمان برابر پرسپولیس تیمش رابه زمین می فرستد،آن انگیزه کافی و لازم را نزد بازیکنان ایجاد نمی کند.هرچند خود آقامجتبی این موضوع را تکذیب کرد و قضاوت رابه مردم سپرد.البته نتایج حسینی با آلومینیوم و حتی ذوب آهن خودش به اندازه کافی مستند و کافی است،چراکه از زمانی که مجتبی حسینی هدایت الومینیوم رابرعهده گرفته،لقب گربه سیاه به تیم اراکی داده شد و آلومینیوم با مجتبی حسینی همیشه گربه سیاه پرسپولیس بوده و تا الان هم هست! باخت دوروز قبل سرخپوشان به ایرالکویی ها هم آخرین شاهکار مجتبی حسینی بوده! مربی صاحب سبک و باکیفیتی که پربیراه نیست اگر بگوییم از زمانی که از یحیی جداشد،گل محمدی هم جای خالی علم فنی دستیارش را احساس کرد! عملکرد خوب مجتبی حسینی مقابل پرسپولیس،خط بطلانی بود بر ادعاهای بیهوده و گزاف...به برچسب های ناجوانمردانه به آقامجتبی و دانش بالای فنی اش!

نکته: مطلبی که نوشتیم،درخصوص مهدی تارتار هم به نوعی صدق می کند.تارتار هم همیشه در معرض اتهام قرار داشته.که تیمش را در مصاف باپرسپولیس بدون انگیزه به میدان می فرستد! اما قضاوت با فوتبالدوستان و البته فوتبال فهمان! نگاهی به نیمه دوم بازی ملوان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و برد سخت با همراهی گل آفساید وحید امیری،خیلی اتهامات را از سمت مهدی تارتار،این مربی سختکوش مبرا می کند

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها