پرسپولیس به خودش و تصمیمات اوسمار باخت
100326
درخشان: این باخت دلیلی نمی‌شود که سپاهان را نبریم!
09 ارديبهشت 1403 11:48
آرش جعفری-  سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس عقیده دارد این تیم در اراک قبل از اینکه به تیم آلومینیوم ببازد به خودش باخت چون در اواخر نیمه دوم مثل همیشه نبود.حمید درخشان سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست قرمز پوشان تهرانی در جام حذفی مقابل آلومینیوم گفت: بازی به لحاظ فوتبالی قشنگ بود. بازی که 8 گل داشته باشد قشنگ است ولی پرسپولیس نباید 4 گل بخورد و این یعنی اینکه این تیم در خط دفاع مشکل دارد.

روزنامه گل

آرش جعفری- سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس عقیده دارد این تیم در اراک قبل از اینکه به تیم آلومینیوم ببازد به خودش باخت چون در اواخر نیمه دوم مثل همیشه نبود.حمید درخشان سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست قرمز پوشان تهرانی در جام حذفی مقابل آلومینیوم گفت: بازی به لحاظ فوتبالی قشنگ بود. بازی که 8 گل داشته باشد قشنگ است ولی پرسپولیس نباید 4 گل بخورد و این یعنی اینکه این تیم در خط دفاع مشکل دارد.

درخشان در ادامه در مورد تیم آلومینیوم و اینکه چرا پرسپولیس در اراک باخت گفت:آلومینیوم از زمانی که به لیگ برتر آمده خوب بازی می‌کند و به نوعی تیم چغر و سرسختی است خصوصاً اینکه مقابل پرسپولیس همیشه خوب بازی کرده است. درعین‌حال با تمام احترامی که برای آلومینیوم قائلم و عقیده دارم خوب و جانانه بازی کردند، باید بگویم پرسپولیس در این بازی به خودش باخت نه به تیم حریف. وقتی شما از حریف جلو می‌افتید و فاصله دو گله ایجاد می‌کنید یعنی نسبت به حریف برتری دارید ولی اینکه بعداً در چند نوبت بازی برده را با تساوی عوض می‌کنید و درنهایت در ضربات پنالتی بازی را واگذار می‌کنید این نشان از تصمیمات اشتباه سرمربی در جریان بازی دارد که نتوانسته بازی را کنترل کند و از برتری تیمش محافظت کند. تعویض‌های اشتباه و بازی دادن به بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی ازجمله این اشتباهات بود که درنهایت باعث شد پرسپولیس یک پیروزی را با شکست و حذف از مسابقات عوض کند.

حمید درخشان که از تصمیمات اوسمار متعجب بود در ادامه گفت:من نمی‌دانم در 10 دقیقه آخر چه رخ داد؟ تعویض ها که اشتباه بود و بازیکنان جانشین هم در حد و اندازه خودشان بازی نکردند. اگر پرسپولیس ابتدا از حریف خود عقب می‌افتاد و بعد کار را به تساوی می‌کشاند قابل توجیه بود، ولی وقتی شما جلو افتادی وبرتری خودت را از دست دادی یعنی تصمیمات اشتباه گرفتی. برای همین است که می‌گویم پرسپولیس بازی را به آلومینیوم واگذار نکرد و به خودش باخت و متأسفانه حذف شد. جام حذفی می‌توانست میان‌بر خوبی برای قهرمانی و آسیایی شدن باشد ولی حالا فقط لیگ برتر باقی مانده است.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه در مورد خط حمله پرسپولیس و عیسی آل کثیر گفت: خط حمله پرسپولیس هرچقدر در این بازی خوب بود در مقابل خط دفاع خوب کار نکرد. عیسی آل کثیر بازی خوبی از خودش به نمایش گذاشت و او باید همیشه این‌گونه باشد. شما وقتی در تیم مثل پرسپولیس بازی می‌کند باید قدر موقعیت‌ها را بدانید و عیسی روز خوبی را پشت سر گذاشت.

حمید درخشان در ادامه در مورد ماجرای تمدید قرارداد اوسمار که گفته می‌شد وابسته به نتیجه این بازی و تقابل با سپاهان است هم گفت: من همیشه گفته‌ام نباید در تصمیم‌گیری‌ها عجله کرد و احساسی برخورد کرد. الان وقت صحبت در مورد تمدید قرارداد نیست و هنوز چند بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است و باید صبر کنیم فصل تمام شود و بعد در مورد او تصمیم بگیریم. الان برای صحبت در مورد تمدید قرارداد با اوسمار زود است و بهتر است این موضوع به پایان فصل موکول شود.

درخشان در مورد در مورد عملکرد امیررضا رفیعی و تأثیر نبود بیرانوند درنتیجه این بازی گفت: به نظرم رفیعی در گل‌های دریافتی در جریان بازی مقصر نبود، ولی اگر بیرانوند بود با توجه به تجربه بالاترش ممکن بود در ضربات پنالتی بهتر به پرسپولیس کمک کند. در مجموع باید از گلر جوان پرسپولیس حمایت کرد او در لیگ بسیار خوب بازی کرده و امیدوارم در ادامه هم هینگونه باشد.

حمید درخشان در مورد بازی حساس این هفته پرسپولیس با سپاهان گفت: کار پرسپولیس در این بازی سخت است و با توجه به حذف از جام حذفی سخت‌تر هم شد و بازیکنان با استرس بیشتری به بازی‌ها می‌روند. سپاهان هم در چند هفته اخیر دوباره اوج گرفته و به روزهای خوبش نزدیک شده است. اگر پرسپولیس این بازی را ببرد، تا حد زیادی به قهرمانی نزدیک شده است، چرا که سخت‌ترین بازی در بین بازی‌های باقی‌مانده این دیدار است. البته این را هم بگویم بازی در جام حذفی با لیگ بسیار فرق می‌کند. اینکه در اراک باختیم دلیل نمی‌شود مقابل سپاهان هم ببازیم. بازی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران کار را برای سپاهان سخت تر می‌کند. اگر مدافعان مثل بازی با آلومینیوم نباشند مطمنا می‌شود در تهران سپاهان را شکست داد.

#پیج رسمی روزنامه گل #آرش جعفری #پرسپولیس #سپاهان #حمید درخشان #اوسمار لوس ویه‌را
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها