دوبار به عنوان بازیکن در تایلند جام گرفته بودم اما...
100363
شمسایی : قهرمانی در لباس مربیگری بیشتر چسبید
10 ارديبهشت 1403 10:58
تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با شکست دادن تایلند در بازی فینال برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شود. وحید شمسایی سرمربی تیم ملی کشورمان در گفتگویی اختصاصی با روزنامه گل در خصوص این رقابت‌ها و قهرمان شدن در آسیا گفت: قبل ازهر چیز باید بگویم خدا را صد هزار مرتبه شکر مزد تلاش‌هایمان را گرفتیم.

روزنامه گل

آرش جعفری - تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با شکست دادن تایلند در بازی فینال برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شود. وحید شمسایی سرمربی تیم ملی کشورمان در گفتگویی اختصاصی با روزنامه گل در خصوص این رقابت‌ها و قهرمان شدن در آسیا گفت: قبل ازهر چیز باید بگویم خدا را صد هزار مرتبه شکر مزد تلاش‌هایمان را گرفتیم. 2 سال قبل در دور قبلی هم می‌توانستیم در عین شایستگی قهرمان بشویم اما متأسفانه خیلی سخت به ژاپن باختیم و نشد که قهرمان شویم. اما این دوره مصمم شدیم، بچه‌ها سخت تلاش کردند و به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدم و این قهرمانی را به مردم ایران و پدرم تقدیم می‌کنم.

از خانواده بازیکنان که در تعطیلات عید همه مشغول دیدوبازدید بودند و دوری بازیکنان را تحمل کردند، از دوستان و شما دوستان خبرنگار و از همه تشکر می‌کنم که در این مدت از ما حمایت کردید. من به نمایندگی از بازیکنان و سایر کادرفنی این قهرمانی را به همه تقدیم می‌کنم و امیدوارم روزهای خوبی در انتظار فوتسال ایران خصوصاً در جام‌جهانی باشد.

وحید شمسایی در ادامه متذکر شد که سه مرتبه به تایلند آمدم بود و هر 3 مرتبه قهرمان شدم اما دو قهرمانی من به زمانی بر می گرد که بازیکن بودم. اما الان به‌عنوان مربی نخستین قهرمانی‌ام را بالباس مربیگری تجربه کردم که بیشتر از آن قهرمانی‌ها به من چسبید.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها