تراکتور و سپاهان تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کنند
100372
فتح آبادی: تعویض‌های اوسمار درست بود، جانشینان بد بازی کردند!
10 ارديبهشت 1403 11:40
آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، شاگردان اوسمار اگر سپاهان را در تهران شکست دهند 90 درصد راه قهرمانی را طی خواهند کرد. البته از بازی تراکتور و استقلال هم نباد به سادگی گذشت.غلام فتح آبادی مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس درخصوص بازی دوتیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی که با پیروزی تیم اراکی و حذف پرسپولیس از جام حذفی همراه شد، گفت: به عقیده من یکی از جذاب ترین بازی های فوتبال در ایران چه در لیگ برتر و چه جام حذفی را شاهد بودیم.

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، شاگردان اوسمار اگر سپاهان را در تهران شکست دهند 90 درصد راه قهرمانی را طی خواهند کرد. البته از بازی تراکتور و استقلال هم نباد به سادگی گذشت.غلام فتح آبادی مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس درخصوص بازی دوتیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی که با پیروزی تیم اراکی و حذف پرسپولیس از جام حذفی همراه شد، گفت: به عقیده من یکی از جذاب ترین بازی های فوتبال در ایران چه در لیگ برتر و چه جام حذفی را شاهد بودیم. بازی که همه چیز داشت. درفوتبال ایران کمتر دیدیم بین دوتیم 8 گل رد و بدل شود. بازی از کیفیت خوبی برخوردار بود و من فکر می کنم هر کسی این بازی را ندید یک فوتبال خوب را از دست داد. اما در نهایت باید به عنوان یک پرسپولیسی بگویم حیف شد که تیم محبوبم بازنده این دیدار زیبا بود.

غلام فتح آبادی در ادامه در خصوص اینکه بعضی ها اعتقاد دارند پرسپولیس به تعویض ها و تصمیمات اوسمار باخته است نه به آلومینیوم گفت: با احترام به تمام کارشناسان و منتقدان من عقیده دارم تصمیمات و تعویض های اوسمار اشتباه نبود و پرسپولیس به تصمیمات وتعویض های اوسمار نباخت. وقتی تیم شما 80 دقیقه 2 بر صفر جلو است طبیعی است که تعویض های دفاعی انجام دهید و برای حفظ نتیجه از خط حمله بازیکن کم کنید و متقابلا دفاع زیاد کنید. اما متاسفانه بازیکنان جانشین که به زمین آمدند نتوانستند انتظارات سرمربی تیم را برآورده کنند و با بازی بدشان زمینه شکست را فراهم کردند. البته باید این را اضافه کنم بازیکنان فوق بازیکنان بدی نیستند و همه از بازیکنان روزمه دار فوتبال ایران هستند اما مقابل آلومینیوم خوب نبودند. شما ببینید علی نعمتی بازیکن بدی نیست اما در زمان به ثمر رسیدن گل دوم آلومینیوم او فقط تماشاگر بود. شروین بزرگ زننده گل دوم آلومینوم فقط لحاف و تشک کم داشت که بخوابد. او توپ را گرفت، استپ کرد بعد چرخید و بعد شوت زد. متاسفانه مدافع پرسپولیس هیچ اقدامی نکرد. برای همین من می گویم بازیکنان جانشین خوب کار نکردند.

مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس در ادامه در مورد تیم آلومینیوم گفت: آلومینیوم تیم خوبی است. این تیم در مدت حضور کمش در لیگ خوب کار کرده است. امسال هم که یک مربی بسیار خوب به نام مجتبی حسینی دارد. حسینی از مربیان جوان و باهوش لیگ ایران است .آلومینیوم مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی داشت و شما دیدید بازیکنان این تیم بعد از پایان بازی هم مدعی بودند که باید برنده می شدند و اعتقادی به شانس نداشتند. این تیم پا به پای پرسپولیس دوید و بازی خوبی را به نمایش گذاشت. واقعا حیف شد پرسپولیس می توانست از یک مسیر راحت تر به جام باشگاه های آسیا برسد ولی موقعیت خوبی راز دست داد.

غلام فتح آبادی دوتیم سپاهان و تراکتور را شانس قهرمانی در جام حذفی دانست و با بیان این جمله در ادامه گفت: با حذف استقلال و پرسپولیس باید بگویم دو تیم تراکتور و سپاهان اگر به هم برخورد نکنند شانس حضور در فینال و قهرمانی رادر یک بازی رودرو دارند. البته 6 تیم دیگر هم خوب هستند اما این دوتیم شانس بیشتری نسبت به سایرین دارند.

غلام فتح آبادی در ادامه در مورد رفیعی گلر جوان پرسپولیس گفت: رفیعی در عین جوانی گلر خوبی نشان داده است. او در لیگ بسیار خوب کار کرده است. البته او در جام حذفی هم به رغم خوردن 4 گل بازهم خوب بود چون بر روی گل ها مقصر نبود و در عین حال چند سیو خوب هم داشت. با این حال باید بگویم اگر درضربات پنالتی بیرانوند درون دروازه بود شاید به واسطه تجربه و قد بلند تر می توانست چند ضربه را مهار کند. چون حضور او درون دروازه کار را برای پنالتی زن سخت تر می کرد.

فتح آبادی درباره گوهری دورازه بان آلومینیوم هم گفت: او قرضی به آلومینیوم رفته و به نوعی هنوز بازیکن پرسپولیس محسوب می شود. یکی از دلایل موفقیت او در ضربات پنالتی شناخت از بازیکنان پرسپولیس بود. من نمی خواهم بگویم که او تبحر ندارد اما بیشتر از تبحر او شناخت خوبی از ضربه زننده ها داشت که با او کمک کرد تا 2 پنالتی را مهار کند.

فتح آبادی در مورد از دست رفتن پنالتی وحید امیری گفت: وحید امیری بازیکن خوب و بااخلاق فوتبال ایران است. اما درون زمین شما و زمان فوتبال بازی کردن نباید خیلی خوش اخلاق و سر به زیر باشید . بلکه به قول علی پروین باید دریده باشید تا موفق عمل کنید. البته بیرون زمین فوتبال باید با اخلاق و مودب باشید امادر زمین فوتبال با اخلاق خوب کاری از پیش نمی برید. امیری متاسفانه ضربه اش را بسیار آرام زد و برای همین گوهری ضربه او را مهار کرد.

مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس در خصوص بازی سپاهان و پرسپولیس در تهران گفت: بازی سختی برای هر دوتیم است. سپاهان این روزها خوب بازی می کند و از آن افت دیگر خبری نیست. پرسپولیس برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نماند باید برنده این بازی باشد و همین کار را سخت تر خواهد کرد. سپاهان یکی دو بازیکن اصلی خود مثل اسدی را به همراه ندارد و این به نفع پرسپولیس است. من عقیده دارم همانقدر که بازی سپاهان پرسپولیس برای سرنوشت قهرمانی مهم است دیدار تراکتور و استقلال هم مهم است اگر استقلال نتیجه نگیرد پرسپولیس راحت تر بازی خواهد کرد و این به پیروزی پرسیپولیس کمک می کند. درواقع نتایج این دو بازی تا حدودی تکلیف قهرمانی را مشخص خواهد کرد.

#پیج رسمی روزنامه گل #آرش جعفری #پرسپولیس #اوسمار لوس ویه‌را #استقلال #لیگ برتر بیست و سوم
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها