برای غرغروهای مجازی این سالیان
100373
آلومینیوم توانست، شما نمی‌توانید؟
10 ارديبهشت 1403 11:42
در این سال‌ها که پرسپولیس پشت سر هم قهرمان شده، کم نشنیده‌ایم که گفته‌اند این تیم از بیرون حمایت می‌شود و رقابت نابرابر داریم و بقیه این داستان‌ها. طوری وانمود شده که انگار از این تیم مراقبت می‌شود و کسی یارای برتری بر آن را ندارد. با این همه اما، می‌بینیم تیمی مثل آلومینیوم اراک با فوتبال جسورانه و درجه یک خودش چطور در این سال‌ها به کابوس روح و روان قرمزها تبدیل شده است.

روزنامه گل

مهرداد شیری - در این سال‌ها که پرسپولیس پشت سر هم قهرمان شده، کم نشنیده‌ایم که گفته‌اند این تیم از بیرون حمایت می‌شود و رقابت نابرابر داریم و بقیه این داستان‌ها. طوری وانمود شده که انگار از این تیم مراقبت می‌شود و کسی یارای برتری بر آن را ندارد. با این همه اما، می‌بینیم تیمی مثل آلومینیوم اراک با فوتبال جسورانه و درجه یک خودش چطور در این سال‌ها به کابوس روح و روان قرمزها تبدیل شده است. آنها سه فصل پیش در ورزشگاه آزادی سه گل به پرسپولیس زدند و این تیم را از جام حذفی اوت کردند، امسال هم در بازی برگشت لیگ قرمزها را بردند و این بار در شرایطی که سرخ‌ها دنبال انتقام بودند، در یکی از دیدنی‌ترین مسابقات این سال‌ها پس از تساوی چهار بر چهار، در ضربات پنالتی از سد حریف خود گذشتند.

کاری که آلومینیوم مخصوصا در این بازی دلاورانه آخر انجام داد، می‌تواند سرمشق بقیه رقبای پرسپولیس هم باشد؛ آنهایی که فقط کف مجازی در حالی غر و لند و بهانه‌گیری هستند. تیم اراکی در این بازی دو بار از حریف عقب افتاد و حتی گل خطا هم خورد، اما قافیه را نباخت و توانست پرسپولیس را زمین‌گیر کند. حالا پرسش اینجاست که چرا بقیه حریفان با تیم‌هایی مجهزتر نمی‌توانند این کار را انجام بدهند؟ آیا واقعا در شأن استقلال است که در بیست‌وهشت دربی اخیر تنها دو بار پرسپولیس را برده باشد؟ دور از تعصب نظر بدهید که آیا امسال پنج دقیقه از فوتبالی که تیم حسینی جلوی پرسپولیس بازی کرد را از استقلال در دربی دیدید؟ یعنی همه‌اش به بیرون و داور و فدراسیون و وزارت و اینطور چیزها مربوط است؟

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها