با بحث تمدید قرارداد تمرکز اوسمار و شاگردانش را برهم نزنیم
100427
محمدخانی: برای قهرمانی باید حتماً سپاهان را ببریم
11 ارديبهشت 1403 13:05
آرش جعفری - مهاجم ملی‌پوش سابق تیم فوتبال پرسپولیس عقیده دارد، الان وقت صحبت از تمدید قرارداد اوسمار و اینکه او برود یا بماند نیست. الان مربی و بازیکنان باید تمرکز داشته باشند تا تیم قهرمان شود.

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم ملی‌پوش سابق تیم فوتبال پرسپولیس عقیده دارد، الان وقت صحبت از تمدید قرارداد اوسمار و اینکه او برود یا بماند نیست. الان مربی و بازیکنان باید تمرکز داشته باشند تا تیم قهرمان شود.

ناصر محمدخانی مهاجم ملی‌پوش سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی شاگردان اوسماردراراک و شکست مقابل آلومینیوم و حذف از جام حذفی گفت: بازی زیبا و جذابی بود اما حیف که پرسپولیس بازنده این بازی جذاب بود. متأسفانه در این بازی پرسپولیس بسیار پر نوسان بازی کرد. ابتدا 2 بر صفر جلو بود و بعد بازی مساوی شد در ادامه در وقت‌های اضافه دوباره 2 گل جلو افتاد اما بازهم 2 گل خورد تا کار به ضربات پنالتی بکشد. در ضربات پنالتی هم موفق نبودیم و درنهایت شکست خوردیم. من فکر می‌کنم خط دفاع ما در این بازی وقتی فشار از روی آلومینیوم برداشته شد نتوانست خوب عمل کند و خیلی راحت مقابل مهاجمان این تیم وا‌ داد و راحت گل خورد و این برای تیمی مثل پرسپولیس که مدعی اصلی قهرمانی است بسیار بد است .

ناصر محمدخانی در ادامه در مورد تعویض‌های اوسمار و اینکه آیا این تعویض‌ها اشتباه بود و یا اینکه بازیکنانی که به‌عنوان جانشین به زمین آمدند انتظارات را برآورده نکردند گفت: ببینید شما وقتی 2 گل جلو هستند و کمتر از 10 دقیقه به پایان بازی زمان‌دارید طبیعی است که تعویض دفاعی انجام دهید و از خط جلو بازیکن کم کنید و بازیکن دفاعی به زمین بیاورید برای همین من عقیده دارم نمی‌شود به تعویض‌های اوسمار ایراد گرفت او فکر کرد بازی تمام‌شده و تیمی که 80 و چند دقیقه گل نخورده دیگر نمی‌بازد. من فکر می‌کنم هم بازیکنان جانشین خوب کار نکردند و هم اینکه پرسپولیس اسیر شگفتی شد. برای آلومینیوم معجزه رخ داد و توانست برنده شود. البته باید این را هم اضافه کنم اوسمار می‌خواست به بازیکنان اصلی‌اش برای بازی با سپاهان استراحت بدهد برای همین بعد از 2 گل جلو بودن آن‌ها را بیرون کشید.

ناصر محمدخانی در ادامه در مورد بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی گفت: پرسپولیس بازی سختی در پیش دارد امان چون بازی در آزادی است شانس برد پرسپولیس را بیشتر می‌کند. البته باید این را هم اضافه کنم بازی برای سپاهان هم سخت خواهد بود. بازی مقابل هواداران پرسپولیس در آزادی برای هر تیمی هرچقدر هم که حرفه‌ای باشد سخت خواهد بود. پرسپولیس اگر می‌خواهد قهرمان شود باید به این بازی را ببرد و به قولی محکوم‌به برد است. مساوی در این بازی به ضرر تیم است و یعنی دور شدن از قهرمانی.

ناصر محمدخانی در مورد بازی تراکتور و استقلال و تأثیر آن در قهرمانی و صدرنشینی پرسپولیس گفت: مطمنا به‌غیراز بازی پرسپولیس و سپاهان بازی تراکتور و استقلال هم در سرنوشت قهرمانی مهم است. استقلال اگر در تبریز امتیاز از دست بدهد راه برای صدرنشینی پرسپولیس باز می‌شود و پرسپولیس باید حتماً از این فرصت استفاده کند. درکل من عقیده دارم اگر پرسپولیس می‌خواهد قهرمان شود باید همه بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر بگذار تا قهرمان شود و اصلاً نباید به نتایج استقلال فکر کند. تمام بازی‌ها تا روز آخر حکم فینال دارد.

ناصر محمدخانی درباره تمدید قرارداد اوسمار که این روزها مطرح‌شده گفت: الان وقت این صحبت‌ها نیست. الان باید تمرکز سرمربی و بازیکنان بر روی بازی‌ها باشد . فصل که تمام شد آن موقع می‌توان در مورد تمدید قرارداد اوسمار به‌راحتی و با فراغ بال صحبت کرد. برای همین‌الان اصلاً نباید در مورد تمدید قرارداد صحبت کرد. از سوی دیگر با یک بازی و دو بازی نمی‌شود در مورد یک سرمربی تصمیم گرفت که بماند یا نماد . باید کارنامه اوسمار در نیم‌فصل مورد ارزیابی قرار بگیرد و بعد در مورد ماندن یا رفتن او صحبت کنیم.

ناصر محمدخانی در ادامه در مورد عملکرد اوسمار در نیم‌فصل دوم و اینکه او بهتراز یحیی تا الان نتیجه گرفته است گفت: ببینید روند تیم در نیم‌فصل دوم خیلی بهتر شد ه است و این قابل کتمان نیست. اوسمار خیلی خوب کارکرده است ولی این دلیل نمی‌شود که یحیی بد کارکرده است. یحیی 4 سال برای این تیم زحمت‌کشیده و قهرمانی‌های زیادی را کسب کرد. او فصل گذشته سه‌گانه را کسب کرد و این یعنی که او مربی بزرگ و خوبی بود. من عقیده دارم یحیی اگر می مان بازهم نتیجه می‌گرفت. اما ازآنجایی‌که او یک پرسپولیسی اصیل و متعصب است به خاطر آرامش تیم در پایان نیم‌فصل اول از تیم جدا شد و رفت. یحیی یک مربی تحصیل‌کرده و بااخلاق است. در مورد او هرچه بگویم کم گفته‌ایم.من فکر می‌کنم او احساس کرد که تیم وارد حاشیه می‌شود و برای همین رفت. او خودش را فدای تیم کرد. برای همین‌الان وقت مقایسه او و اوسمار نیست. بگذارید اوسمار 2 سال بماند و بعد دو قهرمانی بیاورد بعد او را با یحیی مقایسه کنیم. یحیی روزی که آمد کسی او را به برانکو مقایسه نکرد اما بعد از 4 سال حضور در پرسپولیس و 4 قهرمانی او را می‌شد با برانکو او را مقایسه کرد.

#پیج رسمی روزنامه گل #آرش جعفری #پرسپولیس #سپاهان #اوسمار لوس ویه‌را
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها